søndag den 14. oktober 2012

Yndlings weekend

Jeg har bare haft den bedste weekend! Selvom det har regnet og rusket udenfor, så har den bare indeholdt så mange skønne ting og hyggelige stunder. Jeg lader billederne tale :)

Torsdag - lidt før weekenden godt nok - var kæresten og jeg til lysfest i Tivoli. Dejlig aften!

Da vi var i Tivoli spiste vi på Madklubben. Var helt opslugt af stemningen og hygge, så fik ikke taget særlig mange billeder. Jeg tog et enkelt - af desserten! Græskartærte med citron og marengs. Det smagte VIRKELIG godt!

Lørdag-morgen-hygge! Vi fik mange gæster lørdag aften til housewarming, så det var dejligt at starte dagen stille og roligt :)

Søndag med tømmermænd blev afsluttet med hygge foran fjerneren. Min aftente blev drukket af et af de fine, nye Royal Copenhagen krus, som jeg fik af pigerne i housewarming-gave. Er så glad for det! Desuden var der heldigvis lidt kage tilbage fra dagen før ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar